איפור קבוע
זו נוחות שאולי עדיין לא הכרת

אבל אם את כבר פה סימן שאת מוכנה לעשות את הצעד הראשון אז הנה כמה עובדות חשובות שכדאי שתדעי על יתרונותיו של האיפור הקבוע.

  • איפור קבוע יחסוך לך זמן יקר בכל התארגנות ויאפשר לך לא להתאפר בכלל, ובימים שתחליטי כן להתאפר יהיה לך הרבה יותר קל כי כבר יהיה לך בסיס קבוע ומקצועי שתצטרכי רק "לחזק".
  • איפור מקצועי שהוא קבוע – בימים שתרצי הדגשה נוספת לאיפור הקבוע, לפני אירועים למשל, יהיה לך הרבה יותר קל כי כבר יהיה לך בסיס שתצטרכי רק "לחזק".
  • להרגיש חופשייה ובטוחה בעצמך לאורך כל היום – את בטח מכירה את הימים בהם את מרגישה שהאיפור נוזל ממך. בימים חמים של קיץ, בים או בחדר כושר – לא עוד!
  • איפור קבוע לא נוזל או נמרח ונשאר יציב על הפנים שלך לאורך כל היום.
  • מתאים לנשים בעלות אלרגיות למוצרי איפור דקורטיבי – אם את סובלת מאלרגיות למוצרי איפור, איפור קבוע פתרון מצויין עבורך. הפיגמנטים שלנו היפואלרגניים, אינם מכילים תחמוצות ברזל ומתכות רעילות ומאושרים ע"י התקנים המחמירים ביותר!
  • להיות יפה באופן קבוע – פשוטו כמשמעו, זה לא משנה מתי ואיפה תהיה מה שבטוח שאת תמיד תיראי יפה וזוהרת.

גלריית עבודות

לקוחות ממליצות

טניה פודולקו
קרא עוד
מדהימה, מקצועית, עושה עבודה מהממת וכ׳כ טבעית שקשה להבחין אפילו מקרוב שמדובר בשיערות לא אמיתיות. נעימה ושירותית, בדקה לשלומי לאורך הטיפול וענתה על כל שאלה ששאלתי. הרבה זמן חיפשתי מישהי באיזור הצפון שיודעת לעשות עבודה כ׳כ טבעית - איזה כיף שמצאתי אחת כזאת עכשיו☺️ ממליצה בחום❤️
צליל שרויה קנר
קרא עוד
חיפשתי ורפרפתי בין אינספור אנשים בתחום והגעתי לסביון ודרך התמונות המעודכנות וסרטונים אונליין ידעתי שיש פה יד אחרת. יד מקצועית שיודעת מה היא עושה והכי חשוב - מתאימה את הצורה לבן אדם שמולה! שיחת טלפון קצרה הצליחה להוכיח לי שאני עושה החלטה נכונה וחיכיתי בקוצר רוח למפגש - צדקתי. זכיתי לחיוך של בוקר טוב (הדבר הכי חשוב) ולאחר מכן, מקצועיות, פרפקציוניזם ועבודה נכונה עבור העור המעורב שלי. הפנים שלי - הידיים שלה! אין שאלה בכלל. תודה ❤
ליפז שי
קרא עוד
הגעתי לסביון דרך המלצה של חברה, ראיתי את העבודות שלה בפייסבוק ואהבתי! למרות החששות שהיו לי לפני הטיפול התוצאה הסופית מושלמת בעיניי... סביון מקסימה ונעימה, מלאת סבלנות, יודעת להתאים את צורת הגבה, העובי והגוון בדיוק לפנים של הלקוחה, עבודתה נקייה ומקצועית והכי חשוב התוצאה מדוייקת וטבעית!! אין ספק שבחרתי בטובה מכולן!!! ממליצה בחום!!
ליאת יעקב
קרא עוד
סביון מקסימה,הגעתי דרך פרסום בפייסבוק וההמלצות היחידות שהיו לי זה התמונות שפורסמו. מיד ראיתי את המקצועיות שלה ואכן לא טעיתי. אז סביון יקרה את אישיות מדהימה קודם כל ואת מקצועית ברמות,היתה לי חוויה מדהימה והתוצאה קצרה מחמאות רבות ובקיצור מעבר למצופה. והכי חשוב הכל מתנהל בצורה אדיבה ואסטטית. תודה לך סביון
ענת תורג'מן
קרא עוד
גם אני הגעתי דרך הפייסבוק , פשוט נדהמתי מהתמונות ומהעבודה של סביון . ולא טעיתי !!! חוץ מהעובדה שהיא מהממת , מקסימה , קשובה , ויפיפיה אמיתית ,היא מקצוענית ברמות אחרות ! ראיתי המון עבודות ואין הרבה ברמות של סביון , אני בכול אופן ממליצה בחום ומאוהבת בגבות שלי . תודה לך סביון , אין ספק שאחזור אלייך לטיפולים !
שרה פיץ
קרא עוד
הגעתי דרך האינסטגרם לסביון. מאוד חששתי משינוי בפנים. אני סופר סופר מרוצה מהיחס וההקשבה לחשש שלי. סביון נהדרת, מקצועית, אדיבה, קשובה ונותנת את הלב והנשמה כדי להוציא לקוחה מרוצה. ואכן, עשתה לי גבות יפות ועדינות כפי שביקשתי ולפי מקצועיותה. ממליצה עליה מכל הלב. שווה כל שקל!! תודה💟
שלי קראם
קרא עוד
הגעתי דרך הפייסבוק בלי יותר מדי מידע והמלצות, חוויתי חוייה מדהימה! רז בחורה מדהימה, עדינה, אדיבה, סבלנית להסביר הכל אודות הטיפול ואחריו, לברר ולתקן הכל! אבל הכי חשוב! היא פשוט עשתה לי שינוי חיים! באתי אליה במצב שלא חשבתי שזה ייראה טבעי וכמה כבר אפשר לעשות... היא עשתה עבודה מדהימה!!! שינתה לי את הפנים והפכה אותן ליפות יותר!!! תודה רבה! את פשוט תותחית ומדהימה!!!
הקודם
הבא

נעים מאוד, שמי סביון רז, מומחית למיקרופיגמנטציה אסטית עם התמחות של שבע שנים בכל השיטות בתחום.
מיקרובליידינג, פיגמנט שפתיים, שיטת הפודרה המודרנית, איילנר מעושן וגרפי.

בוגרת BIOTEK ואקדמיית PHIBROWS העולמית ובעלת התואר ROYAL ARTIST.
מדריכה מוסמכת מטעם חברת SWISS COLOR העולמית ובעלת מרכז הדרכות מוביל ללימודי המיקרופיגמנטציה בשיטות הכי חדישות.
ביצעתי מעל 10,000 טיפולים בלקוחות מרוצים והכשרתי כ – 100 בוגרות לעסוק בתחום.

אלופת ישראל בקטגוריית גבות בשיטת היפריאליזם לשנת 2023 ויוצרת המאסטר קלאס 3DS BROWZ – השתלמות בגבות היפריאליזם למקצועיות בתחום.

אני דוגלת במראה טבעי ולכן את לא תראי אצלנו את טרנד ׳הגבות העבות׳ או ׳עיבוי שפתיים בעזרת איפור קבוע׳.
האיפור הקבוע כבר מזמן לא קבוע, כי נעשה בטכניקה חדישה, שטחית יותר ועם פיגמנטים שיוצאים מהעור אחרי שנה עד שנתיים.

אז אם את רוצה ׳להקפיץ את תווי הפנים׳ שלך בצורה טבעית, את מוזמנת לשלוח לי ווטסאפ לתיאום פגישת יעוץ טלפונית או פרונטלית.

דילוג לתוכן